torsdag 11 november 2010

Inge bättre, men renare.

Jag har försökt fått lite ordning på hemmet idag. Men det är inte lätt när man inte e okej. Jag har iaf tagit mej en dusch. Inpackning i håret, ansiktsmask, peelat kroppen, smörjt in mej och haft livin olja i håret. Känner mej inte så mycke friskare, men renare iaf.

Nu ska jag se om jag har några sköna kläder att krypa i. Kommer ju knappt åt kläderna i klädkammaren nu, så det är inte lätt att veta vad man har. Hittade en hög med kläder när familjen va här förra veckan. Och den hade jag helt glömt bort. Man borde hänga alla kläder i outfits. Så hade det varit mycke lättare att klä sej. Nej det får bli ett par leggings och en skön tröja. Mina mjukisbyxor börjar bli sunkiga nu. Får ta och köpa en ny mjukisdress. Vill ha en onepiece men de kostar ju en del. Och det tar tydligen några veckor att få hem. Orka vänta lixom. De borde säljas i butik.

Nu ska jag klä mej. Göra en kopp te och mysa ner mej i soffan till Joakim kommer hem.


Håret:





Kroppen: (skrubbar mej med socker och duschkräm.)






Ansikte:

 mask.






Hej hopp.

Inga kommentarer: