fredag 19 november 2010

Lägger träningschema.

Jag sitter och lägger upp ett träningsschema. Jag måste försöka få in lite pass oxå och inte bara träna med vikter. Lite bodypump, cykel och s-core. Ska testa s-challange och zumba. Och gillar jag det så ska jag lägga in det på schemat. Jag kommer lägga upp mitt schema här när jag testat zumba och s-challange. Jag ska dessutom göra tester snart. Fettprocent, muskelmassa, vikt mm. När jag träffar tränaren så ska jag gå igenom schemat jag gjort och kolla om det e okej. Jag tränar ju varannan gång överkropp+mage och varannan gång underkropp+rygg. Om jag kanske måste dela upp kroppen mer eller om det funkar att träna så. Mitt träningsschema ligger på 4 veckor eftersom jag får lägga det efter mitt jobbschema. Så går det om igen.


V.1 Träna 4 gånger.
V.2 Träna 5 gånger.
V.3 Träna 4 gånger.
V.4 Träna 4 gånger.


Nu ska jag återgå till jobbet. Slutar om 4 timmar.


.

Inga kommentarer: