torsdag 18 november 2010

Torsdag 18 November - 2010. / @ work 7-22.

Hej hej!


Texas och jag sitter nu på bussen. Andra bussen. Vi är inte så trötta idag. Men vi kom ändå inte upp till promenaden. Jag har sovit skitdåligt i natt. Hade svårt att somna så jag låg och vred mej i 2 timmar. Sen har jag vaknat flera gånger i natt. Kanske för att jag Siv så länge i går morse? Nej, jag har ju alltid svårt att somna nu för tiden.


I natt ska jag sova på jobbet. Lika bra när jag slutar 22 i kväll och börjar 7 i morgon. Och Joakim är ju ändå inte hemma. Nu är han det, men inte i kväll. I morgon slutar jag nog tidigare. De ska på opera och jag slipper följa med! =D den börjar 19.30 så jag slutar väl antagligen en timma innan? Typ 18.30. Om jag är hemma vid den tiden så ska jag gå och träna. Gymmet stänger 20 på fredagar så då hinner jag iaf träna i en timma. Sen blir det nog idol och mys i soffan. Ladda för en lördag på jobbet 7-22. Då sover jag nog oxå där. Eftersom jag jobbar söndag 7-16. Sen är helvetesveckan på 77 timmar över! Nästa vecka jobbar jag bara tisdag 7-22 och onsdag 7-18. Hoppas jag kan ta 17.30 färjan hem. Då min familj kommer på kvällen. På torsdagsmorgonen flyger vi!!! Wiiiie! Satt och kollade taxfree:n igår. Det blev lite kapten morgan, parfym, godis, coccoskräm och min favoritmascara. Mascaran kostar 170 kr i affären. I taxfree:n får man 3 st för 255 kr! Man kan ju lägga dem i kylen så håller de sej. Ja menar, hur länge ligger inte en mascara i affären lixom. Då har jag mascara ett år framöver. Min e typ slut nu, så det passar perfekt. Flygturen till hurghada tar 5 timmar, och konstigt nog så gillar jag att flyga Tycker det e mysigt. Vi får mat på planet så tiden kommer nog gå undan.


Jag började ju packa lite igår. Enligt yr.no kommer det vara runt 20-22 grader på natten. Men ska man lita på det, behöver man ta med leggings till klänningarna? Om man ska ut på kvällen? De har sagt en tröja för kyliga kvällar. Men benen då? Jag får kolla med min syster. Hon har varit där en gång förut.


Nej nu ska jag inte tjata mer om egypten. Ha en bra dag mina läsare. Vilka ni nu är. :)


.

Inga kommentarer: