onsdag 17 november 2010

Varit på tv!

Gokväll!


Har hoppat i säng nu och ska snart sova. Tänkte bara blogga lite om min dag. 

Första bilden e inne på onoff. Vi kollade på kamrer och vi såg då att ena filmkameran va kopplad till en tv. Där va jag helt plötsligt! :)


Bild 2 är mina klänningar och kjolar som jag packat ner till Egypten. Råkade bli 11 klänningar och 3 kjolar. Så jag fick plocka bort några. Ska ju bara vara där i 7 dagar. 


Vi har annars käkat tacos och kollat på tv. Och sen gjorde jag matlådor till i morgon och fredag. I morgon åket Joakim. Han ska vara borta i 4 dagar. Skit jobbigt tycker jag att de e. Och just nu har jag en stor klump i magen. Vet inte om det är oro eller tacosen som spökar. ;) jag får väl lägga ifrån mej iPhonen och gosa lite innan han lämnar mej i några dagar. Fast de e klart, jag kommer ju inte vara hemma speciellt mycket jag heller. Jobbar ju massor nu. 54 timmar från och med i morgon till på söndag. 


Så god natt! Hörs i morgon.


.

Inga kommentarer: