måndag 8 november 2010

Jävla skitdag!

Hela min dag går fel. Allt jag gör idag blir fel. Jag klantar mej men vad jag än gör idag. En såkallad skitdag! Kände det redan när jag klev ur sängen i morse.


Idag kanske vår bli säljs. Vi måste ha en ny. En större På vintern måste ju skidorna få plats. Joakim har en köpare på den idag. Om 10 minuter. Så vi får se hur det går. Om det går vägen så börjar jakten om en ny bil igen. Jag hatat att leta bil! Jag e så kräsen! Vilket Joakim inte är. Jag vill ha liten bil som inte drar så mycke bränsle. Joakim vill ha en stor bil som ska vara bakhjulsdriven som han kan leka med Och helst ska alla hans ägodelar få plats i bilen. Och en baslåda som är lika stor som skuffen. Så om jag säger att vi inte kommer överens än på den biten, så överdriver jag inte. Vi får se vad han kommer hem med..


.

Inga kommentarer: