torsdag 19 september 2013

96 timmar jobb och klippning!

Hej och hå!

Nu ligger jag nerbäddad på jobbet och gör sista natten! Så jäkla gött! Tänk att jag kört 96 timmar på en vecka! Jag är inte ens trött nu. Men det kan ju bero på att jag bara behöver sova och sen jobba 2 timmar innan jag får gå hem. Och sen e jag ledig! I 5 dagar! 

I helgen ska jag och F göra lite praktiska saker. Jag vill även till lager 157 som öppnat i Göteborg. Och så vill jag till Ikea!  På lördagkväll ska vi träffa Genesisgänget och gå igenom årets festival. Och vad som är nytt för nästa års festival. Då jag inte kommer att kunna jobba! :-/ men jag ska nog dit en sväng iaf! 

Ska iaf bli supermysigt med en lugn helg! Och i morgonkväll ska jag mysa med min älskade som jag saknat så! Köpa hem lite god plockmat! Grillad kyckling och goda ostar är jag sugen på! Och sushi! Åh jag har varit så sugen! Men han gillar inte de. Ska ju faktiskt in till stan i morgon och vaxa mej. Kanske skulle ta en sväng förbi supersushi? En lunch! Eller så plockar jag med några bitar till middagen! Mm! Mums! Insideout! Favoriten nummer 1! Nej nu får jag sluta! Blir ju hungrig här! ☺

Ska försöka sova nu. Natti natti! 


Jag har klippt lugg igen! Men ska nog försöka att få mej en tid hos någon frisör snart, helst i morgon. Måste klippa rätt den. Det va ju en kvinna som inte kunde klippa sist. Så luggen fick jag improvisera med. Det fick bli som de blev. Men nu behöver jag klippa topparna oxå. Så jag får nog leta upp en frisör. Färgen är jag dock väldigt nöjd med! Toningade det ju för någon vecka sen. Skulle dock behöva köpa schampo och balsam med glans! För mitt hår ser helt dött ut (jo de e ju dött.) och det är skittråkigt! Livlöst! :-/ 

Inga kommentarer: