fredag 6 september 2013

Rastlösa Torsdag!


Igår va jag ledig. Jag vaknade 08.30 av ett sms. Sen låg jag och Texas i sängen fram till 11.30. Frukost på sängen!

Ut med vovve och sen gjorde jag mej i ordning för att göra av med lite energi och pengar! Tog mej till backaplan för jag behövde nytt schampo. Och på rusta har de aussie! (Halva priset mot vad tex kicks och åhlens tar!) men det blev inte vara schampo! Det blev oxå balsam, inpackning, en hårborste att ha på jobbet, avsminkningsservetter, deo, duschkräm, toarengöring, skrubbkräm för ansiktet och lite godis! Efter det gick jag till Ö&B och köpte back to black. Sånt medel som gör att svarta blekta kläder blir svarta igen. Körde det på Fredriks kläder i veckan. Och det blev jättebra! De hade även ljung. Så jag löpte 5 st för 40 kr! Satte dem på min balkong istället för pelargoniorna jag hade där. Jag va sen till djutaffären och köpte en sele till Texas som man klickar i bilbältet. Så nu kommer han få sitta i baksätet. Och sist va jag på kicks och köpte toning för håret. 




Så igår hade jag fullt upp när jag kom hem igen. Färgade håret, rensade i bland kläderna och lite annat. Jag dammsög och skurade, lagade mat och fixade mina naglar! 


Idag på morgonen har jag ordnat lite oxå. Innan jag drog till jobbet. Nu ska jag jobba till 22 idag och 18 i morgon. F ska iväg i morgon så jag är ensam på kvällen. Så jag tänkte ta tag i klädkammaren då och rensa den ordentligt! Det stå så mycket i den nu som ska ner i källaren. Källaren måste verkligen rensas igen fattar inte vart allt kommer ifrån därinne? Proppfull är den nu iaf! Hoppas vi hinner rensa den innan F åker på onsdag (han ska till Turkiet en vecka med sin pappa.) Så jag kan plocka med det medans han är borta. 

Dags att jobba lite! Kram på er! 

Inga kommentarer: