torsdag 12 september 2013

Tröttaste tjejen och hunden!

Vilken dag! 

Vaknade tidigt i morse och slog upp datorn i sängen och tog igen 2 program som jag missat. Fixade mina naglar samtidigt, och fixade frukost. Min älskling smsade innan han skulle till stranden. (Han är verkligen inte snål med på att höra av sej. Han åkte igårmorse. Smsade när han landat och ringde mej 2 gånger igår. +en del sms! ❤) Solen sken så jag tog med mej vovven på promenad.

Sen hem och decka i soffan! Helt utslagen! Fruktansvärd huvudvärk och noll energi! Somnade och sov nog 2 timmar! Nu har jag fortfarande huvudvärk och mår skit! Och jag ska jobba i morgon! :-( hoppas verkligen inte att jag mår såhär i morgon! Det gäller att vila så gott de går! Snurrar i huvudet! Och jag har svårt att slå upp! Jävla blodtryck! 

Önskar baby va hemma nu! Saknar honom! Och extra mycket när jag mår såhär! :-/ men jag har ju Texas att mysa med sålänge! ❤ Han har legat i soffan med mej hela dagen! 

Nej nu ska jag försöka kliva ur soffan och få nått gjort. Lillen måste ut och jag måste slänga en överfull soppåse och hämta posten! Och sen väntar en diskhög! Får väl sitta på en stol och diska! Ikväll är det tvn som gäller! De dejtbara! Nytt favoritprogram! Feelgood tv! 



Inga kommentarer: