måndag 16 september 2013

Helt slut!

Natten på jobbet har varit tuff. Fick inte många timmars sömn. När jag slutade jobbet drog har i regnet och hämtade Texas och sen tog vi bussen hem. Gjorde lite lchfpannkakor och käkade. Deckade sen på soffan. Helt slut! Nu har jag inte vaknat till liv än. Så det får nog bli tidigt i säng idag. Måste till affären och fixa lite grejer. Men innan idol ska jag göra mej klar och ligga i sängen när idol börjar. Kolla i sovrummet. Och somna tidigt.

I morgon är det dags för ytligare ett dygn på jobbet. 3/4. Och natten mellan onsdag och torsdag kommer äntligen F hem! Min älskade! Som är vrålförkyld och har feber därnere i värmen! Ursch! Jag längtar så till helgen när vi är lediga ihop och att jag äntligen får trä på honom sin förlovningsring. ❤


Inga kommentarer: