fredag 27 september 2013

Vilken härlig dag!

Idag har jag haft fjärilar i magen hela dagen! Jag klev upp med F vid 6 och softade i soffan med frukost och gjorde mej i ordning. Åkte in till stan vid 8.30 och kollade in h&m. Shoppade lite! Vid 10 kom Evelina och Mathilda. Vi fikade och drog några till affärer! Handlade mat påvägen hem. Va hemma vid 15 igen.

Vid 17 va F hemma och vi fixade bakpotatis med räkröra och sallad!! Mm så gott! Eftersom F hade spelning i kväll så åkte han tidigt härifrån och förfestar lite med vänner. Jag bestämde mej för att 
stanna hemma. Börjar strax efter 9 i morgon och jag behöver vila. Så nu sitter jag här i min onepiece och slökollar på idol. Riktigt gött! En promenad med Texas och en dusch sen ska jag hoppa i säng. Härligt! Bussen går inte förrän efter 8. Men det är så mysigt att ligga i sängen och kolla på tv tills man blir så trött att ögonen går i kors! 


Om 3 minuter börjar F spela! Lycka till baby! ❤️


Inga kommentarer: