tisdag 24 september 2013

Oj oj!

Inget bloggande på nästan en vecka! Jag har haft att göra med andra ord!

I helgen hade vi fullt upp med äventyr jag och F! Fredag hade vi myskväll! Firade att F va hemma igen. ❤️ På lördagen va vi och åt lunch med svärmor, sprang lite i affärer. Shoppade! Storhandlar mat och va på möte med Genesisfestival crewet. Sen vart det fest med dem. 

Igår va jag på kontoret och skrev avtal för nya jobbet. Löneförhöjning! De va nöjda över mej på nya jobbet och de hade inget negativt att säga! Härligt! 

Idag har jag en dag hemma. Tvättat, städat och lagat mat! En sån dag man behöver en gång i veckan! I morgon ska jag till mitt gamla jobb och köra ett 11 timmarspass. Inte varit där på 2 veckor nu, så det ska bli skoj att komma dit! 

Nu ska jag fortsätta städandet här. Så jag blir klar innan herrn kommer hem. 




Inga kommentarer: