lördag 7 september 2013

Fy fan va underbart!

Sitter på färjan hem ifrån jobbet. Nu är jag ledig i 3 dagar! Så gött! Jag kom på förut att igår gjorde jag mitt sista 7-22 - pass! Nu kommer jag endast jobba 7-18 - pass på mitt gamla jobb! Mitt nya jobbar jag alltid 9.15-9.15! (Dygnet) ska bli riktigt skönt att hoppa på det nya schemat nu! Och "bara" jobba sin heltid och inget mer! Känns som jag bara jobbat de sista! Nu ska jag börja ta de lugnt. Och kanske börja träna igen? Ja de måste jag. Lite över 2 månader har jag varit ifrån gymmet nu. Men nästa vecka är det nog dags att börja röra på fläsket! 

Ikväll e jag själv. F ska på pokerkväll. Ska faktiskt bli skönt att komma hem till ensamheten. Tystnad. Ska pyssla lite tänkte jag. Plocka i ordning lite saker. Och sen är jag så sugen på varma mackor och te! Så de ska jag göra. Och sen ta ett bad och krypa ner i soffan med popcorn och en film! F ska sova borta oxå. Så jag har hela natten för mej själv. Kommer säkert bli rastlös och hinna börja sakna honom innan de e dags att sova. Han har dessutom planer hela dagen i morgon. Hjälpa familjen lite. Så jag är även ensam i morgon! Tror jag ska ta en sväng till Ikea då! Behöver lite grejer! ☺ 

Nej nu ska jag hoppa av färjan och hoppa på bussen! 


Inga kommentarer: