söndag 8 september 2013

Söndagen på Ikea.

Vaknade vid 8.30 idag av att Texas trampade på fjärrkontrollen och satte på tvn. Sen va det ingen idé att somna om igen. Fixade frukost och åt i sängen. Sen tog vi en promenad i solskenet! 




Smsade Evelina och frågade om hon ville haka på till Ikea. Och det ville hon. Så jag hoppade in i duschen och gjorde mej i ordning. Hon kom och plockade upp mej. Allt jag ville ha va slut! Suck. Men jag fick med mej lite annat, jag får väl åka dit någon annan dag. Bor ju nära. Åt lunch där. Köttbullar och potatismos! Och en cheesecake! Mm! 



Nu är jag hemma igen. Jag har fixat lite med inredningen jag köpt. Köpte en matta till köket på hemtex oxå. En svart trasmatta med skinn i! Väldigt fin! 


F har inte kommit hem än. Så jag degar i soffan. Och får väl laga middag till mej själv. I hallen står all skit som va i klädkammaren, som ska ner till källaren. Jag orkar verkligen inte gå ner med det nu. Jag är ledig i morgon, har dessutom tvätt tid 8-11 i morgon, då kan jag böra ner skiten! Bläh! Varför har jag ingen hiss?! 



Nej nu ska jag bädda ner mej under min nya filt, som Texas redan tror att han äger. ❤


Inga kommentarer: