onsdag 18 september 2013

Onsdag idag, och va händer i natt?!

Hallå!

Sitter hemma i soffan med 2 hundar idag! Jobbat dygnet och va sen och hämtade Texas hos svärmor. F's lillasyster är hemma en sväng ifrån sitt utomlandsjobb. (Hon byter land nu, så hon är bara hemma och andas några dagar.) Så hon och svärmor skulle ha en dag/kväll tillsammans så jag tog med mej deras hund hem oxå. Så nu har jag en snarkande hund till höger och en till vänster om mej. 


Har tvättat idag, bytt sängkläder och tagit ett bad. Fräschat till mej lite! För i natt kommer min kärlek äntligen hem!! Så skönt! Typiskt att man har ett dygn till på jobbet i morgon. Så det blir bara att sova en halv natt ihop med honom, och den dra till jobbet. Trist! Men sen är jag ledig ända till på onsdag! 

Jag ska städa hemmet idag oxå. Så det är skinande rent när herrn kommer hem! 

Nu ska jag lyfta ur rumpan ifrån soffan. Innan jag somnar! Lätt hänt efter ett dygn på jobbet och ett bad efter det! 

Städa va de! ❤ Sen handla och sen laga mat.

Jo just de! Jag vann ett köp på tradera i veckan! En finn crisp - burk! Jag älskar finn crisp! Så nu har jag en burk till mina kex! Kommer på posten nästa vecka! ☺



Inga kommentarer: