måndag 30 september 2013

Då va måndagen här.

Hej hopp!

Nu har en helgen gått och vi har ny vecka. 

I lördags jobbade jag dygnet så när jag slutade söndagmorgon så åkte jag direkt hem och duschade och packade lite. Sen åkte jag och F iväg och fixade lite saker. Jag vart sugen på sushi så det fick de bli till lunch i bilen! :-) 

Vi va bjudna hem till Robin och Erika på middag. Så vi drog först hem till svärmor och lämnade av lite grejer (vi sov där i natt) och plockade med oss Texas och gick över till Robin och Erika! Massor med tacos! Och så kollade vi på 2 filmer. Så vid 22 gick vi hem till svärmor och la oss.



Både sushi och fika hann jag och F med igår innan middagen! 

Så idag vaknade jag upp med 20 minuters gångavstånd till jobbet. Underbart! Så idag vaknade jag innan ens klockan hunnit ringa! Gött! Promenerade till jobbet i dag. Så nu kör jag ett dygn här, och sista dygnet på vecka på onsdag. På Torsdag fyller F år. Så då ska vi ha lite middag hemma för honom. Fredag kör jag ett 11 timmars pass på mitt gamla jobb. Sen är jag faktiskt ledig tills på onsdag nästa vecka. I helgen är det Genesisfest. Och F ska spela på efterfesten.. Puuh! Kommer inte vara med och lyssna på honom denna gången heller. Han spelar väääldigt sent! Eller tidigt. Det beror på hur man ser det. Men söndagen för honom kommer förmodligen vara i sängläge. Jag pallar inte att vara på fester sålänge/så sent just för tillfället! Men han sköter sej säkert bra utan mej. ;-) 

Nu får jag återgå till jobbet! Ha en fin start på veckan! 


Inga kommentarer: