fredag 27 september 2013

God morgon Fredag!

Fröken Bäcklund är vaken! Klev upp med F idag. Ska nämligen in till stan. Femman i Nordstan har morgonshopping och 20 % i alla butiker. Så jag ska in och shoppa lite! Evelina och Mathilda ska väl haka på oxå! Och idag kanske jag kan få sushi till lunch? :-)

Igår shoppade jag födelsedagspresenter till F. Han fyller nästa vecka. Men jag kunde inte hålla mej, och inte han heller så han öppnade dem i går! Han fick en grej till mixerbordet och speciella ölglas till den där lyxölen han börjat dricka! 

Ölglas och mixer-grej som jag kallar de! inte så insatt! Haha 

Dagens lunch igår! Väldigt god soppa på paprika! 

Ikväll har han spelning oxå. Men jag vet inte om jag ska gå dit. Jag jobbar i morgon. Så jag har inte beslutat mej för om jag orkar gå dit. Han spelar först dock. 

Nej nu ska jag ordna frukost här. Ska väl ta bussen in om en timma typ. 

Ha en bra dag! 


Inga kommentarer: