måndag 16 februari 2015

Frisk!

Helvete va jag frös igår innan jag somnade. Men sen sov jag som en prinsessa! Lowe kom in till oss redan vid 22 då Fredrik fick hämta honom. Kände att jag inte orkade springa under natten. Sen sov vi till 2. Då vaknade jag av att Lowe fyllde blöjan! Så det va bara att ta fram ny pyjamas och hela grejen! Sen sov vi till 7. Han har börjat vakna 7! Somnar 20. Så det är väl inte så konstigt. Nästan lite skönt att vi kommer upp för då kommer man iväg på saker i tid. Jag vaknade i alla fall jättepigg! Jag behövde inte ens dricka kaffe för att vakna till. 

Vi åt frukost och plockade lite hemma. Vid 10 somnade Lowe en stund och efter det drog vi igång med storstädning. Såg hemskt ut efter helgen med sjukstuga och takbygge. Jag dammsög och skurade och Lowe gjorde fina spår där jag skurat! Haha 

När Fredrik kom hem så tog vi en promenad. Och nu i kväll så hade vi en här som köpte 2 garderober av oss. Från Lowes rum. Så nu har jag ändrat om lite i Lowes rum. I morgon ska vi köpa ett skåp för hans kläder. 



Lowe älskar myshörnan! Och vi oxå! Han vill bara vara i sitt rum om vi ligger där hos honom. Så jag brukar ligga där när han plockar med sina leksaker. Så kommer han krypades och ska pussas och gosa! 

I morgon kanske vi ska till öppna förskolan. Om inte så ska vi ta en promenad i allafall. Man märker att Lowe blir väldigt rastlös av att bara va hemma. Idag har han dessutom varit väldigt gnällig. Och bara ropat efter mig. Till och med Fredrik märkte det på Lowe. "Va allvarlig han är idag" sa han. Han brukar skratta åt allt men idag fick man kämpa lite för att få ett leende. Så han mår nog inte helt bra än. Men han har ätit väldigt bra idag så det va skönt att se. De senaste har han velat ha 3-4 skedar sen har han knipit ihop läpparna och vridit bort huvudet, blundat och sagt "mmmmmm" haha. Men idag åkte hela burken med torsk i äggsås och sötpotatis som jag gjort ner i magen! Då blir man glad! ❤️ 

Nu ska Jag ta ut Texas på en sista runda och försöka lägga mig i tid i kväll. Natti natti! 

Inga kommentarer: