lördag 28 februari 2015

Nytt till loppan!



I onsdags va vi ju i stan och shoppade lite. Lowe fick en hoodie från h&m och byxor + thicha från Zara. Mössan vann vi faktiskt på Instagram. Från novisendesign. :-)


Jag valde en lite förstor storlek märkte jag. Men samtidigt så har han ju redan en namnmössa som passé nu. När han växt ur den så kommer denna passa perfekt! 

Vi har vunnit lite andra saker på Instagram faktiskt. 3 gånger har vi vunnit! För hela 850 kr! Sist vann vi 300 kr på lekotek.se! Vad jag valde kommer nog i veckan! 2 leksaker som ska slås in till 1 årsdagen! ❤️

Och detta armband har jag vunnit. "All you need is Lowe" 


Jag och Evelina vad dessutom på frukostöppet på Lindex förra fredagen. Och vi fick med oss detta: 


Sen hittade jag en kofta på loppisen på öppna förskolan. 


12-18 månader är storleken så han kan nog ha den i höst/vinter. 30 kr fick jag ge för den. Den kommer från Zara. 

2 kommentarer:

Emma sa...

gud va fin den blå halsduken var :) vart har du köpt den ?

Jenny M. Bäcklund sa...

Ja visst är den! Han har vantar som matchar den oxå! Och mössa! :-) Jag köpte den på zara i höstas! Kanske kommer in igen om du har tur!