söndag 15 februari 2015

Sjukstuga.

Hej! 

Inte nog med att Lowe fortsatte va kass i magen hela natten till lördag och in på lördagen. Lagomt till han blev av med febern och någorlunda bra i magen så kräktes jag flera gånger natten till idag! Nu ligger jag med feber och är fruktansvärt illamående. Men Fredrik är sig själv. Det brukar vara jag som kommer undan all sjukdom annars. Vi som undvek att besöka en förskola just för att detta härjade, så får vi skiten ändå. 

Så idag har jag varit lite själv. En stund på förmiddagen och nu på kvällen. Svärmor bjöd på middag, men jag orkade knappt röra på mig. Har haft Lowe under dagen idag då Fredrik och svärfar satte upp innertaket i hallen. Jag fick ligga mer och leka med honom i hans rum. Så de fick bort själva på middagen. Jag bäddade ner mig under täcket med ett avsnitt av stalker och somnade. Sen vaknade jag och kände stor saknad efter Lowe! Som tur så kom de precis hem då!! ❤️ Lika glad över att se honom va han över att se mig. Men nu sover han. Och jag ligger nerbäddad i sängen med kläder under mitt dunntäcke. Det enda som jag vill få under täcket nu är mina händer som är iskalla! 

Så jag rundar av här. Och håller tummarna att jag mår bättre i morgon. Hemmet ser förjävligt ut så jag måste städa! 

1 kommentar: