God morgon!
Sovit gott? Vi vaknade 9, men råkade somna om och vaknade nu. Somnade på rygg så nu har jag ont i ryggen. :( men det går över
Idag står städning och tvättning på schemat. Till gymmet i kväll oxå.
Men nu ska jag kolla om jag hittar nått att äta till frukost. Jag har inte varit hemma sen i fredags.
Hörs sen!
.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar