tisdag 10 augusti 2010

Vi klarade de!

Segerpuss! Vi hann med färjan! Svettig as hell och benen har gått upp 2 storlekar. Trött! Cykla e inte att leka med! Tror jag svalde 25 insekter påvägen oxå. Slipper jag göra kvällsmat! ;)


.

Inga kommentarer: