tisdag 10 augusti 2010

Huvudvärken e här för att stanna.

Suck. Huvudvärken har kommit och gått hela dagen. Nu sitter den i pannan och vägrar släppa! Jag har tagit en värktablett med de hjälpte inte. Jag slutar om 4 1/2 timme. Men jag hoppas de släpper mej tidigare.

Joakim skulle på någon bingo i kväll. En bar har tydligen bingo. Han frågade om jag ville med, han har ingen koll på hur jag jobbar. Försent slutar jag. Men han ska dit. Jag ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. Härligt!


.

Inga kommentarer: