lördag 21 mars 2009

3 Månader <3

Idag har jag och Joakim varit tillsammans i 3 månader om man nu räknar ifrån den dagen. Vi har inte sagt nått datum, men de känns som om de va den 21 december vi blev tillsammans. Även om vi va 30 mil ifrån varandra som ökade till 80 mil. Joakim va hemma i sunne och åkte upp till sundsvall för att fira jul. Jag va hemma i göteborg och skulle jobba hela julen. Jobbigaste veckan på länge. Gissa om vi saknade varandra. När veckan hade gått tog jag tåget till sunne för att möta upp honom, jag orkade inte sitta i göteborg en enda dag till! Han kom och hämtade upp mej hos mamma. Va de pirrade i min mage när jag såg honom! Herregud! Helt underbart! :) Nu hade de gått 3 månader och en vecka sen de. Och min mage pirrar fortfarande, kanske inte varje gång jag ser honom, för vi bor ju tillsammans nu. Skulle nog va jobbigt om de skulle göra det. Men ibland, i vissa tillfällen så pirrar min mage. Speciellt när jag jobbat mycke natt, och vi inte setts på några dagar.. (han jobbar ju dagen så vi går om varandra) När han då kommer ut till mitt jobb enbart för att ge mej en puss. Då pirrar de. Då e det kärlek. Jag älskar min pojkvän. Han är bäst i världen! Och han passar (i) mej perfekt! ;)


I love you babe! <3

Inga kommentarer: