söndag 1 mars 2009

Jenny genom tiderna.

Nu hittade jag roliga bilder att bjuda på. Here we go!


Jag och Emma sommaren 2007, vi va alltså 24 och 20 år gamla. Fest en onsdag, inne på deep.

Jag och Emma på fest hemma hos Nicklas, våren 2007. Efter en regning busstur kom vi fram!

Samma fest, Jag med Dörrvakten Mojje.


Emma E och Jag i mitt bubbelbad. Sommaren 2007.



Best friends in Karlstad. Singelsommar i k-d Här hemma hos emil med Jennie :) Sommaren 2005, alltså Jag 22 år, Jennie 20 år.




Jag brunett en sväng början av 2005.

Best friends igen. Hemma hos emil.


Gammal bild på mej och Frankie. Sommaren 2005, en kväll som slutade på nöjesfabriken.

Arnell och jag, våren 2005. Hemma hos grannen Anders på förfest en sväng.

Jag på min student 2004, alltså 20 år. och ni som undrar, Jag skulle ha tagit min student 2002 egentligen. Men jag kunde inte bestämma mej va jag skulle gå, så jag hann med 5 olika linjer innan jag hamnade rätt. :)

Min studentbal. Här innan i Annas trädgård. :)

som ni ser, sommaren 2007. En såndär singelbild man la ut på efterfesten.com.
haha..
En tråkig söndag 2007, kan man ha kul med en kamera!
Uttråkad till max i min soffa! Länge sen, långt mörkt hår. Innan jag ens ägde en digitalkamera. E tagen med en mobil. 2005 kanske?
Nee nu får de va nog. Puss!














Inga kommentarer: