tisdag 17 mars 2009

Kvällen börjar närma sej.

Solen sken i dag. Jag skäms att säga de, men jag va inte ens utanför porten idag. :S Jag hade fullt upp här uppe i min lilla lägenhet. Fick en del gjort, och när Joakim kom hem fick vi ännu mer gjort. Vi satte ihop projektorduken och ställde soffan där den ska stå. Satte i bäddsängsdelen till soffan och jag har hängt upp gardiner. Nu börjar man se hur det kommer att se ut.

Sitter och vilar min rygg nu, och som ni kan giss sitter min kära pojkvän och spelar tvspel. Nu när han gjort de han skulle så kan han sitta där. Det är bara det att jag börjar bli rastlös. Blir de om jag varit inne en hel dag, och samtidigt haft ont i ryggen. Det ger en begränsningar. Och det gillar jag inte.

Massa annat vi skulle ha pillat med oxå, som att få upp den uttjatade hatthyllan, upp mej projektorduken på väggen och min tv ska ju upp oxå. Men min borrmaskin pallade inte med betongvägg. Så Joakim ska låna med en ifrån jobbet i morgon. Jag hoppas verkligen golvet blir lagt i helgen. Nu när vi e så "fattiga" så har vi ändå inget annat för oss. Jo vi ska ju på muséeum. Det har vi planerat in. Men de e ju gratis. :)

Nu ska jag nog fixa nått att käka. Magen börjar ropa efter mat nu.


Goaste pojkarna i världen!
Tjoo..

Inga kommentarer: