torsdag 26 mars 2009

Mitt i natten.

Nu halvsitter jag i sängen. Min babe ligger tätt intill och sover. Han är så söt när han sover. Nästan så man vill ta ett kort och lägga ut, men risken är att jag väcker honom. Och de vill jag inte.

Idag har jag hunnit med att träffa Frankie. Vi sågs en sväng på Backaplan. Sen när min babe slutade va jag med och körde Joakims storebror till centralen. Han skulle hem till norge igen. Efter de bjöd mej babe på thaimat i mölndal, sen hem till hans mami.

Och nu är vi här hemma. Har haft så ont i ryggen idag, och jag som skulle på ett pass på gymmet idag. Jag fick hoppa över och ringa läkaren i stället. Jag fick en tid hos sjukgymnasten på måndag. Så jag får väl helt enkelt ta det lugnt. Eller åtminstone vila när ryggen säger ifrån. Värma upp den verkar jag behöva. Eller så är det sängen som är för mjuk. För det är alltid på morgonen som jag har ont i ryggen. När kvällen kommer så har det oftast gått över. Jag har inge ont nu iaf.

Nu ska jag leta runt efter en väska till vovven. Han måste ju ha någonstans att ta vägen när jag springer i alla affärer. :)

Puss på babe!


12 dagar kvar tills Texas ska bli hämtad! :)

Inga kommentarer: