lördag 28 mars 2009

At work.

Nu sitter jag i sängen på jobbet. Känns skönt när man väl kommer hit. Det är aldrig roligt att lämna hemmet. Eller babe. Babe skulle ut i dag. Så han tog bussen med mej till backaplan, och väntade med mej på min buss. Sen tog han vagnen in till stan.

Hoppas han är bakis i morgon så när jag slutar 8 till morgonen så tar jag bussen hem och kryper ner hos honom, och får sova en bra stund. Han behöver inte må dåligt bara va sådär mysigt seg. ;)

Jag blev själv festsugen ju, men de får jag ta nästa helg. Då är jag ledig. Tror jag, om inte nått dyker upp.
Saknar min babe. Hoppas han har kul. Eller nej, hoppas han sitter och saknar mej oxå. :P

Tänk att de kan bli så fel, men ändå rätt, vem vill inte födas med ett hjärta på insidan och ett på utsidan. <3


Inga kommentarer: