lördag 7 mars 2009

Så går det när man inte behandlar sina saker rätt..

Igår fick jag nog! Min mobil har krånglat fram och tillbax. Och förra veckan slutade laddningen fungera. Jag hade sen dess använt min gamla rosa LG mobil. Som har svindåligt batteri. I går va dagen jag äntligen hade tid att åka in till stan och lämna in den. Men då va det tydligen självförvållat. Fuktskador. Jag hade alltid med mej mobilen in till badrummet när jag duschar eller badar om jag är ensam. Och där har vi felet. Så jag fick ta en ny mobil. En tillfällig tills mitt abonemang går ut i NOVEMBER!! Det fick bli Sony ericsson w595.

Så här sen den ut. Nästan som min förra telefon. Inga större förändringar här inte. Ett plus va att jag fick tillbax ett spel som jag hade innan i en sony ericsson. Det är de spelet jag ska spela i bilen när vi åker upp till vämland idag! :)

Inga kommentarer: