onsdag 4 mars 2009

God morgon!

Sitter i min säng nu. Fick just reda på att jag ska jobba idag. En kollega e sjuk. Så jag får hoppa in. Natten. Men det är bara bra. Behövs nu när jag ska renovera lägenheten. Hinner inte pilla nått mer med lägenheten denna vecka bara. För jag jobbar ju i natt och i morgon natt. Sen åker Jag och Joakim till Värmland på fredag efter hans jobb. Vi ska va där hela helgen. På Måndag fyller Joakim 20 år. Då blir det inge greja här hemma, och på tisdag ska jag jobba igen. Onsdag hade jag tänkt åka hem till exet där alla mina saker i förådet blev kvar sen jag flyttade därifrån i juli. Skönt att få alla saker på sin plats iaf. Hemma hos mej. :)

Om en och en halv vecka får jag träffa valpen. Jag, Joakim och Lena ( Joakims mamma) ska åka ner och pussa på valparna. :D

Nee nu ska jag försöka skruva ihop mitt köksbord.

Puuuuuuss.

Inga kommentarer: