torsdag 5 mars 2009

Hej hopp...

Sitter i min soffa nu. Väntar på att tvätten där nere ska bli klar. Har inte sovit efter jobbet än. Och de lär jag inte hinna med heller. Ska packa lite nu tänkte jag. Vi åker ju upp till värmland i morgon. Jag har massa saker för mej i morgon, så det är lika bra att packa ner allt nu. Ska iväg och vaxa mej i morgon 10.00. :S ajaj.. Men de e skönt när de e över. Ska köpa födelsedagspresent till babe oxå. Men vad, säger jag inte! :P

Möte innan jobbet, så jag måste dra en timma innan jobbet. Sen efter mötet är det som sagt en natt till på jobbet. Suger! Pratade med Joakim förut, han skulle sluta tidigare. Men de hjälper ju inte. Han trodde jag va ledig i dag. Men jag får bita ihop och jobba. Är ledig fram tills tisdag sen.

Nee nu får jag nog käka nått. Sen ska jag springa ner till tvätten.

Tjooo.

Inga kommentarer: