måndag 23 mars 2009

Skönaste dagen på länge.

Sitter här och käkar en tomat. Varit en grym dag idag. Har faktiskt tagit mej till gymmet. Min rygg har krånglat så i några veckor så nu jävlar ska jag träna upp den. Så jag slipper få ont. Körde uppvärmning på stepmaskinen och sen körde jag styrketräning. Min kropp skakade efteråt! Efter gymmet så gick jag och solade solarium. Mysigt att få lite värme efter träning och en promenad.

Nu håller jag på att tvätta. Joakim va nyss hemma och gav mej en puss, och drog sen igen. Han skulle fixa med sin bil. Jag blev erbjuden att hänga på, men jag blir så rastlös av att sitta där. Om det tag lång tid. Så jag håller mej hemma. :) Känns som jag gjort de jag behövde, ta mej till gymmet. Nu är bollen i rullning. Bara att se till att den fortsätter att rulla nu bara.

Nu ska jag planera lite. Sen ska jag köra igång med lägenheten.

Puss på BABY.

Inga kommentarer: