onsdag 4 mars 2009

Nu e köksbordet på sin tillfälliga plats.

Med lite envisenhet fick jag allt ihop och upp köksbordet. Puuh! Det är en ekbord som e stort så att 6 stolar får plats vid det, när det är som minst. Så det va lite bökigt att få upp. Men jag fick att upp de! Nu börjar min lägenhet se ut som ett hem. Men ångrar stort att jag behöll pianot. Jag vet inte vart jag ska ha det? finns nada plats i min lägenhet! Jag får väl fixa ner det till källaren. Men det är ett stort problem bara. Det väger som F A N! Jag orkar inte ens rubba de! Men vi får lösa det på nått sätt. För pianot har just nu soffans plats. Projektorduken ska ju upp oxå. Men det är lite onödigt nu när de ändå ska ner snart för att målas. Jag har massvis med planer nu! Vi får helt enkelt ta en dag taget. Börja med att lägga nytt golv och måla om i min stora klädkammare. Så får man använda det som föråd till de andra sakerna när jag ska fixa i den andra rummen. Får nog fixa i vardagsrummet sist. Så får man använda köket som förvaringsutrrymme för mina möbler.

Jaja. Jag får nog sätta mej och planera lite snart. Så vi får en plan för allt. Vill ju hellst att allt ska va klart när valpen anländer.

Saknar min babe massor nu! Och mer lär jag hinna sakna honom. :(

Inga kommentarer: