tisdag 17 mars 2009

Solsken i Göteborg.

Vaknade alldeles för sent i dag. Fick 2 sms som väckte mej, men jag somnade om. Min babe tyckte jag sovit färdigt när han ringde och väckte mej igen vid 11.20. Skönt! Hamnade i säng rätt sent, eller vi låg i sängen, men somnade sent. Kollade på en film. Som va jätte bra. :) Godis och film i sängen med sin pojkvän är ett utav de bästa som finns.

Idag blir det förhoppningsvis lite fix med lägenheten. Jag håller själv på att greja lite. Men min rygg har krånglat sen vi kom hem ifrån Sunne så det är lite kämpigt med tunga saker. Men är det någon som är envis så är det jag. Jag ska försöka göra det jag kan så det motiverar Joakim att hjälpa till. Han bor ju oxå här nu, så han får allt hjälpa till han med. Men det finns ett tvspel som lockar mer. Det blir aldrig någon uppsättning av hatthylla i går inte, och inget golv blev lagt heller. Tvspel serru. Men det är lugnt. Det är bara skönt att ha honom här. Allt känns så bra. Bara golvet blir lagt innan valpen kommer hem, så är det lugnt.

Bloggar sen igen.

Inga kommentarer: