fredag 13 mars 2009

Mitt i renoveringen.


Här sitter jag, med målarfärg på händerna. Nu har jag målat klart i hallen och i badrummet. Blev lite gjort i dag ändå, hittills. Jag har så svårt att komma igång när jag e själv. Men jag fick order ifrån pojkvännen att måla klart badrummet. Bäst att lyda då. :P

Vi va och köpte nytt golv till hallen, en hatthylla, och en skohylla igår. Så nu ska bara golvet i hallen läggas, hatthyllan skruvas upp så är hallen klar. Jo jag köpte ny knapp för lampan, eluttag och telefonjack. I borstat stål. Kommer bli en fin hall. Sen ska va ta tag i sovrummet.

I eftermiddag ska Joakim hänga med mej och hämta alla mina saker som står på en vind där jag bott tidigare. Så skönt att få bort allt därifrån! Alla mina saker på ett och samma ställe e bra.

Nu ska jag bädda min säng och plocka i ordning lite. Finns inte så mycke med renoveringen som jag kan göra själv.

Min söta pojkvän e lite romantisk trots allt. <3

Hej så länge!

Inga kommentarer: