torsdag 26 mars 2009

Pyssel med lägenheten.

Jag skulle ha kommit till gymmet, men jag kom aldrig så långt. Jag kom ner till källaren och gick igenom alla lådor! Så nu är de ordning på allt. Fattar inte varför man sparar allt och flyttar det från föråd till föråd? När man ändå vet att man inte kommer använda de. Jag får nog gå igenom det en gång till. Massa skit blev det att slänga iaf. Får väl åka iväg med det när vi har tid. Har ju ett jävla piano som jag måste bli av med oxå. Jag ska försöka få ordning på detta hemmet denna vecka. Köpa tapeter och så. Lägga detta golvet och riva en vägg. Ska även bygga en vägg som bara e halv nu. Folk vill ju komma och kolla på vårat hem, och de e inge kul att bjuda hem några nu när det ser ut som de gör. I helgen måste de fixas massa!

Nu ska jag se till att magen får mat, sen ska jag fortsätta att greja. Ner med mer saker till förådet. :P

Inga kommentarer: