lördag 27 februari 2010

Lördag 27 Februari.

Då va det 7 timmar och 29 minuter kvar tills man får lämna jobbet. Kommer bli skönt. Vill hem och duscha i 1 timme. Smutsig och seg. Men vi ska väl åka iväg och handla mat när jag slutat. Tomt hemma. Ikväll vet jag inte vad som händer. Lugnt hoppas jag. Just nu vill jag bara mysa mej ner i sängen och kolla på någon bra film. Mysa med min älskling. Lyssna på bra musik och ligga i hans armar. Saknar när man va nykär. Det va ju det enda man gjorde, låg i hans famn och pussades med skön musik på. Loved it. Älskar det fortfarande, men det händer ju inte nu för tiden. Inte hemma iaf. Men när man är bortrest så kommer känslan fram. På tal om bortrest. Vi drar till Värmland nästa helg. Hem och mysa med familjen. Åka skidor och festa lite. Fira Joakim hos hans pappa. Sen följer min mamma och min minsta lillasyster med oss hem på söndag och ska vara hos tills på onsdag. Mamma ska på en kurs så jag och lillasyster ska ut på äventyr. Joakim jobbar ju. Men jag e ledig. Vi ska på bio och se antingen det regnar köttbullar 3D eller alice i underlandet 3D. Hon får välja. Men jag röstar på Alice i underlandet. Vi ska oxå åka och bada. Men det får nog bli på eftermiddagen. Joakim började strejka när jag sa att jag och Icka skulle åka och bada när han va på jobbet. Så han får väl följa med, om han e snäll. :) kommer bli trevligt iaf. :)

Trevlig lördag. Nu ska jag göra min plikt.

Inga kommentarer: