tisdag 23 februari 2010

Hemma igen.

Joakim jobbade ju så klart inte över. Typiskt tänkte jag. Men då kom han på att han kunde dra ut till några vänner som va ute och åkte skidor. Bra! :) Men innan han drog dit så åkte vi in till stan och träffade hans mamma och Louise (hennes förra kollega) och hennes bebis. Gick en snabbsväng på stan för att köpa pennor och svart textilfärg. Har ett par byxor som tappade färgen jätte fort. Så jag ska färga dem svarta igen. Passar på att slänga in mina svarta leggings som oxå blivit lite blekta av tvättningen.

Nu är jag iaf ensam hemma. Har fått i mej lite mat. Men är så otroligt socker sugen! Ska nog slänga ihop en äppelkaka, för jag har vaniljsås hemma. :) Sen ska jag mysa i soffan med körskoleböckerna.. Puuh. Men det måste göras. När babe kommer hem så slår vi på en film. Och äter ännu mer äppelkaka! =D

Inga kommentarer: