söndag 7 februari 2010

Veckan Planer.

Äntligen sängen! Har längtat efter att få gå och lägga mej de senaste 2 timmarna. Nu ligger jag äntligen här, ensam. Joakim sitter med de andra två och kollar klart på filmen. Blir nog inge stan i morgon. Jag får nog vara hemma och plugga. Eftersom jag ska till jobbet sen. Har en körlektion på tisdag klockan 13. Så det gäller att plugga. Sen börjar teorilektionerna på onsdag. :)
Min vecka då:

Måndag: plugga, jobb 15.30-00
Tisdag: jobb 00-09.30. Körlektion 13.00. Börja flytta saker ur Joakims lägenhet.
Onsdag: körlektion 17.00. Teorilektion 18.00-19.30.
Torsdag: jobb 7-22.
Fredag: jobb 8.30-22
Lördag: tomt än så länge. Plugga? ;)
Söndag: alla <3:ansdag. Jobbar tyvärr 10-19 (tog ett extra pass), men på kvällen hinner vi med mys. ;)

Min vecka de. Nu ska jag sova. Hoppas babe kommer snart. Filmen verkar vara slut nu.

Natti!

Inga kommentarer: