måndag 22 februari 2010

Måndag 22 Februari.

Herregud. I dag är jag trött. Vaknade till när babe gick till jobbet. Men somnade om. Vaknade igen vid 8.30. Gick då till soffan och satte på tvn. Såklart somnade jag om igen och sov till 10.30. Fortfarande trött. Solen skiner ute och jag ska ta mej till majorna om en stund. Va hos Emil igår. Skulle dit och hämta min kamera som han lånat. Sen tänkte jag ta en promenad i slottskogen. Han ville hänga med. Så vi gick dit och runt. Texas va självklart med. Det va lite av anledningen att jag promenerade. För att vovven skulle få röra på sej. När vi kom hem till Emil igen så kurrade magarna. Så vi gick och köpte pizza med oss hem till Emil. Käkade och kollade på en serie. Vid 17 tiden drog jag mej hemåt. Emil ville ha kvar Texas där så han fick stanna. Det är därför jag måste dit idag igen. För att hämta lillen. Blir säkert en promenad i slottskogen igen oxå. När man ändå är i närheten. I kväll blir det gymmet igen. :)

Nu ska jag käka frulle och vakna till liv. Kommer ett inlägg om veckans planer hittills oxå.

Tjoo!

Inga kommentarer: