tisdag 23 februari 2010

Texas plus snö = inte så bra.

Vaknade till liv 08.54. Slog på Tvn och såg på de 6 sista minuterna av the voice. Helt skumt idag. Kjell stod med blå ansiktsmask och det spelade introt av smurfarna. Hmm. Undra va de har käkat för slags muffins till frukost? ;)

Uppe nu iaf. Har hunnit ut på en minipromenad med Texas. Han ville inte gå i den höga snön. Inte konstigt kanske eftersom snön är högre än honom. Fick släpa honom en stund. Men då gav jag upp. Och vände. Vet inte riktigt va jag ska ta för mej nu. Har tvätt tid om en timme och sen ska jag plugga körkortet. Funderar på om jag ska träna idag oxå? Eller om jag sparar det till i morgon. Ett varmt bad hade ju varit underbart nu. Men då blir man så trött. Nej jag ska nog ge mej in i klädkammaren och plocka lite. Det ser ut som 7 svåra år där inne. Rörig. Och snart ska det in ännu mer saker dit in. Eftersom förrådet måste tömmas och sakerna ska flyttat till ett tillfälligt förråd där vi inte har tillgång till sakerna längre. Så alla sommarkläder, skor, aktiviteter som inlines, tennisrack mm. Måste upp till lägenheten. Och in i klädkammaren. Måste rensa bland kläderna oxå. Men nu kan jag inte längre skänka kläderna till syrran. För hon blir ju tjockare och tjockare nu ju. Kanske kusinen vill ha?

Nu ska jag ta mej ifrån datorn och göra någon nytta. På med musik!

Inga kommentarer: