fredag 26 februari 2010

Fredag 26 Februari.

Jobb jobb jobb. Yes jag är på jobbet. Sitter hungrig trots att jag åt vid halv 8:a. Kan ju inte käka lunch än? Fick inte med mej mat så det räcker tills jag slutar i morgon. Så jag får smita ner till affären sen. Sugen på shopping idag oxå. Konstigt nog. Skulle kunna dra ner till stan idag. Med jobbet såklart Men frågan e om det går med all snö ute. Sen jobbar jag själv hela dagen idag när vi egentligen ska vara två. Ähh Jag får springa i stan till vecka ist. Behöver ansiktskräm Den e slut så jag har använt vanlig hud lotion. Inte bra för min hud nu har jag börjat märkt. Need to do något med mitt hår oxå. Det är klippt men måste fixa utväxten Får tona håret till att börja med. Och köpa silvershampo.

Min dag består alltså av jobb. Skulle gått ut i kväll med babe. Men jag fick hoppa det. De skulle sitta hemma hos oss och förfesta och sen gå ut. Men vem är sugen på att gå ut i detta skitväder ni när snön börjat smälta?!

Inga kommentarer: