tisdag 23 februari 2010

Plugg?

Jepp. Har faktiskt läst lite. Det bästa som kunde hända idag, händer nog. Babe ska jobba över. Då kan jag sitta och plugga! Jag suger på att sätta mej med böckerna när han är hemma. Vill hellre vara med honom eller kolla på tv eller nått annat ovettigt. Men om det nu blir att han jobbar över så ska jag plugga. :) Sitta med böckerna i 2 timmar. Jepp det är mitt tooodooo idag. I morgon ska jag ta mej till körskolan en timma innan körning för att gå igenom lektion nummer 3 som börjar direkt efter körningen. Så jag måste ha läst igenom lektion 1 och 2 idag. Är på sluttampen av lektion nr 1 nu. Kanske hinner med att läsa igenom lektion nummer 3 oxå. Ifall jag gör det så kan jag börja med pärm nummer 2 på körskolan i morgon. Puuh nu blev det rörigt. Hehe.

Körlektion nr: 7 av?? Inte en aning vart de slutar.
Teorilektion nr: 3 av 6
Pärm nr: 2 av 6

Halkbanan när ska den göras? Hoppas snart. Den ska va kul sägs det. ;)

Inga kommentarer: