tisdag 9 februari 2010

Somnade.

Va ju som sagt iväg och körde bil förut. Gick jätte bra och jag har nu fått lära mej att växla upp till 3:an och sen ner tillbax. Det är fortfarande lika kul som innan. :) Till veckan ska min svärmor med när jag övningskör. För jag ska övningsköra med henne sen när jag känner mej tillräckligt säker på körningen med läraren. Vi har redan gått handledarkurs. Men det är ändå tryggt om hon ser hur läraren övningskör med mej. Hur han lär mej.

När jag kom hem så hade babe lagat lunch. Vi käkade och blev sittandes kvar i soffan. Kollade på tv och somnade! Vaknade 16.45 igen. Så nu är jag utvilad. Fått lite glass i magen så nu är jag påväg att piggna till.Vi ska väl dra iväg till hans lägenhet snart och börja packa. Hoppas jag. Han är så seeeg! Men jag vill ha de gjort för att slippa stressa med de. Han ska ha flyttat ut och städat den innan den 28:de februari.

Nu ska jag pussa på honom och sen dra han ur soffan!

Inga kommentarer: