torsdag 11 februari 2010

Torsdag 11 Februari.

Nu är vi på jobbet igen, jag och Texas. Idag mådde jag såå dåligt när jag klev upp! Vi kollade på en film igår och kom i säng rätt sent. Babe kunde inte sova. Så han satte på xboxet och spelade. Man hör ju det intill sovrummet så jag skulle försöka sova med öronproppar. Så långt va det okej. Men Texas kan inte lägga sej och sova för natten om en utav oss är uppe. Så han sprang mellan soffan och sängen. Klockan var 01.17 när jag kollade på den sista gången. Vet inte när jag somnade. Hade iaf somnat innan babe lagt sej. Vaknade ett antal gånger innan klockan ringde 05.00. Inte konstigt att jag hade ont i magen och mådde illa. Plus att jag käkade choklad innan jag la mej. Jag får skylla mej själv. Nu har jag iaf kommit till jobbet. Nyss käkat frulle. Eldar i braskaminen. Kallt som fan ute (-15 grader), och då kallt inne oxå. Slutar 22 i kväll. Så en hel jävla dag här. :( inte alls på hugget för de Jag vill vara ledig och plugga och köra bil. Glassa med babe som är sjukskriven.
Dax att elda igen. Så ska jag sätta mej intill elden och värma mej.

Inga kommentarer: