fredag 26 februari 2010

Tråkiiit.

Ingen mysfredag för fem öre. Just nu suger allt. Jag vet varken ut eller in nu. Förvirrad. Va e det som händer? Det gör ont i mitt hjärta. :( jag vill att så mycke saker ska hända, men som inte händer och jag kan tyvärr inte påverka det. Det suger att jag måste säga saker som jag inte vill. Men man ska säga allt som man mår dåligt över, annars spricker man till slut och ingen mår bra av att hålla tyst. Jag formulerar mej tydligen fel hela tiden. Och att mina jävla tårar ska komma ivägen gör ju bara att jag ser ut som en svag lite skit. Men sån e jag. Jag gråter när jag e glad, arg eller ledsen. Och speciellt när jag blir besviken. Jag har kanske för högs förhoppningar och blir besviken. Livet går verkligen i en Berg och dalbana just nu. Hatar denna årstiden! Det är nu inget händer! Och jag kan inte liva när allt står still runt om omkring mej. It sucks!

Inga kommentarer: