onsdag 24 februari 2010

Kvällen är över.

Vi hamnade i soffan med en skön film. Bjöd babe på äppelpajen jag gjort. Vi blev så klart trötta innan filmen va slut så vi stängde av och gick och la oss. Nu ligger jag med min iPhone i sängen. Kan inte somna lika fort som babe, tyvärr. Men snart så. Ja hur va denna dag då? Fick ju massor gjort! Städade klädkammaren, tvättade, målade lister, bytte överdragen på köksstolarna, dammsög, pluggat, varit i stan och sen slängt ihop en äppelpaj. Plus en halv film. Ska fortsätta med pluggningen i morgon. Ska upp när babe går till jobbet. Om jag lyckas komma upp. Har tvätt tid klockan 8, färga byxorna som behövdes färgas. Ska sedan sy lite på min symaskin. Har lite saker att laga och rätta till. Ska förbi gymmet en timme och köra hårt. Vid 16 beger jag mej till körskolan. Och där blir jag kvar till 19.30. Sen hem och då blir det babetime. Kanske se klart filmen?

Inga kommentarer: