lördag 13 februari 2010

Bitchen skriker!

Jag va så uttråkad så jag gick och la mej. Joakim hade fasnat med nått tvspel. Så jag pysslade med annat i 3 timmar. Han sitter fortfarande och spelar?! Så jag la ner att va uttråkad och nu ligger jag här. Jag och Texas ligger under mitt täcke. I morgon är det alla hjärtans dag. Jag ska jobba. Tog ett extrapass. En kollega va skyldig mej ett. Så tar jag alla hjärtans dag? Skit samma. Jag jobbar 10-19. Efter jobbet är jag Joakims. Vi har inte planerat något speciellt. Men det blir nog nått med att äta räkor. Fixade ett kg räkor. Gotti! En skön film och en massa pussar till efterrätt? :)

Nej nu ska jag försöka sova. Om det går med att ljud därute ifrån. "Kling Kling" Joakim svänger med svärdet. Folk som dör och någon bitch som skriker " aj ni skadar mej" på engelska. Låter mer som om hon är kåt än skadad. Haha. Jeje. Natti!

Inga kommentarer: