onsdag 2 januari 2013

2 av 3!

Tja!

Nu har jag jobbat 2 av mina 3 dagar i rad pass! I morgon kvar, sen har jag äntligen en ledig dag!

Det har faktiskt gått undan här! Och mycket lättare att jobba mycket när man sover här. Åker man hem så vill man va kvar hemma. Men nu är det bara att bita ihop de sista. Jo jag har ju lördag och söndag på jobbet oxå. Sen e det ledigt länge!

Jag har precis kollat klart på näst sista filmen av twilight - sagan. Ah jag vet, jag e lite seg. Men fan va störande slut! Måste ha varit asjobbigt för dom som gick och såg den filmen och fick vänta på sista delen i ett helt år! För visst gick de med ett års mellanrum? Jag kan ju se sista delen i morgon om jag vill! ;-)

Hungrig börjar jag bli, så det är väl bäst att somna nu. Som sagt, en dag på jobbet i morgon oxå.

Vi hörs! Kanske inte i morgon, men på fredag! Då ska jag in till stan. Fixa inför resan och fika med Evelina! :-) som nu har gått över halva tiden. En fin liten rund mage!

Natti natti!
.

Inga kommentarer: