tisdag 8 januari 2013

Packat och waxat fiffi!

Hej hej!

Nu jävlar e allt spring över! Jag har tvättat, laddat ipaden med film och serier, städat, checkat in oss på landvetter i förväg över nätet, packat och nu varit och blivit waxad!

F kom och hämtade upp mej när jag va klar med waxningen. Tog en sväng förbi torget och mmsports så jag fick köpa med mej en burk ursobol till Thailand! :-)

Nu har vi packningen i bilen och ska åka hem till svärmor på ostkväll. Vi ska sova där i natt. Lämna av Texas och parkera bilen i garaget. Så den slipper stå ute en månad. Just nu sitter jag i bilen, f är uppe hos en kompis och hämtar sin telefonhögtalare. Så vi kan spela musik på hotellrummet! Viktigt viktigt! ;-)

Pirrig i magen nu! Men mer än redo än såhär kommer jag inte bli! Ska bli så skönt att komma iväg! Få fräknar på näsan! Underbart!

Jag bloggar nog en sväng i morgon.

Puss på er!
.

Inga kommentarer: