tisdag 15 januari 2013

En natt till!

Hej hej!

Idag sitter jag i skuggan! Jepp, jag har bränt mej! Haha! Mitt ansikte e helt svullet och axlarna svider lite. Ögonen rinner som fan! Ursch!

Vaknade 7 i morse. De andra 2 vaknar alltid efter mej. Så jag klev upp och smörjde in mitt ansikte och axlar med 50 och kroppen med 30. Sen slängde jag på mej bikinin och en klänning och drog ut på en liten promenad längs stranden. När jag kom tillbaka så hade de fortfarande inte vaknat. Så jag tog med mej min iPad och satte mej vid stranden i skuggan och letade lite hotell. Vi skulle egentligen dragit härifrån i morgon, men vi stannar en natt till! Johanna ska ju börja jobba den 19:de och ville gärna slippa Phuket en dag till! ;-) så nu kan man vila i skuggan med gott samvete! Vid 9.20 vaknade de andra till liv så de kom och åt frukost med mej. Bananpannkaka tog jag! :-D Jammi!

Igår va vi över till piren igen. Åt mat och shoppade. Jag hittade en skitsnygg plånbok som va handgjord! Och ett linne med uggla på! De fick följa med hem! Bilder kommer på det när jag sammanställt resan!

Nu ska jag plocka upp min bok. F kom precis med en påse chips till mej oxå!

Phi phi Island, 11.50 tisdag 15 januari 2013

Inga kommentarer: